Bisettelse for Egil Anton Maier

Hei alle.

Egil Anton Maier har gått bort. Vi er spurt av hans kone om å synge ved bisettelse. Bisettelsen er i Haslum krematorium kl 14 fredag 03.11.23.

Inger har bekreftet ledig tid, og vi oppfordrer til alle å bli med på dette. Vi vil synge Blå salme og Deilig er jorden.

Egil ble 92 år. Han ble medlem 03.11.2015 og fikk 8 år sammen med oss.
Bisettelsen er lagt ut på Kalender på hjemmesiden, slik at dere kan hente ut sangene og laste ned avtalen til egen kalender. Vi får øvingen på mandag 30.10 å kjøre gjennom sangene vi skal bruke. Disse er jo kjent for de fleste av oss, men vi oppfordrer alle til å se på dem og friske opp med bruk av lydfilene i forkant, slik at gjennomkjøringen mandag går greit og raskt unna. Lydfilene ligger på Notearkiv og oppslaget kan som nevnt gjøres via Kalender.

Ber de som må reservere seg gjøre dette via Kalender. Vi snakkes dessuten om dette på mandag 18:45.